2 Şubat 2012 Perşembe

Türbanlı Kadın Hikayesi

slm ben bursandan murat bekarım yalnız yaşıyorum oturduğum binada ev sahibinin kızı evlenmiş geri gelmişti adı hilaldı turbanlıydı annesinin yanında 

   kalıyordu sohbetimiz vardı bana çok acayıp bakışları vardı birgün işten geldim eve girdim yarım saat sonra kapı zili çaldı kapıyı açtım baktım hilal börek yapmış getirmişti annnem yok evde beraber yiyelim dedi evde canım sıkılıyor dedi kabul ettim içeri geldi oturdu çay falan yedik içtik gözlerini benden aıyırmıyordu nezaman evlencen diye sordu nasıl durabiliyorsun böyle kadın olmadan dedi yakındır ddim 

   evlencem evlen evlen kadınsız olmaz dedi yanıma yaklaştı elini sikeme attı ne yapıyorsunuz siz dedim ne yaptığımı anla azmışım ne . 

   yapayım senden başka tanıdığım yok dedi hemen soyunmaya başladı ben şaşırmıştım benide kendi soydu dudaklarımdan yapıştı nasıl emiyordu dudakları bende başladım deliler gibi öpüşüyorduk amına elimi attım ateş gibi yanıyordu zevk suları akıyordu bacaklarına aşağı eğildim zevk sularını yutmaya başladım amına daldım birden çığlıklar atıyordu yalvarıyordu hadi gir içime ne olur diyordu sikimi amına yerleştirmeye başladım kadın çıldırmıştı birden giri 

   verdim içine zevkten ağlıyordu kadın hızlı bir şekilde içine girip çıkıyordu 10 dakka sonra boşalı verdim içine oooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhh diye bağırıyordu 

   sikimi çıkardım amından geldi sikimi emmeye başladı 2 cisinide ağzına boşldım domaldı arkasını bana arkadandan yap dedi çok buyuk 

   götü vardı arka deliği çok dardı girmiyordu ditti zeytin yağını getirdi sikime sürdüm hadi aşkım bende birden yüklendim arkasına çok 

   dardı meğer hiç yaptırmamış arkadan kcasına lop diyen girdim kaçar gibi yaptı altımdan canı yanmıştı dur biraz dedi acıdı birdakka durdum devam et dedi başladım iler geri gidip gelmeye çok zevk veriyordu sonuna kadar köklemiştim çığlıklar atıyordu sus bağırma kimse duyacak diyorum duysun umrumda değil diyordu birden patladım içine ikimizde yorulmuştuk biraz 4 saat sikiştik annnesi gelcekti eve gitmesi gerekiyordu daha sonra yine yaparız diyordu beraber bonyo yaptık çıktı gitti evine şimdi eve geldiğimde haftada 23 sefer seks yapıyoruz...

1 yorum:

  1. ben ümraniye istanbulda oturuyorum beni aramak istiyorsan sana numaramı veriyorum canım 0 535 582 54 14 lütfen beni ara

    YanıtlaSil