2 Şubat 2012 Perşembe

Uzun Bacaklı kadın Hikayesi

Mrb hikayem okadarda güzel değil ama anlatmak isterim. ben iş yerinde bir gün canım sıkılmış otuyodum. internette bi arkadaşımla konuşuyordum. laf lafı açarken sonra bir birimize camera açtık. ve ben ona çok hoş göründüğünü sölüyordm. oda benim dudaklarımı beğendiğini söledi. ve 

   tabi ufak bi heyecana kapıldık biz. sonra ben onu izlemeye devam ettim. o an okadar bi istemiştim ki onu ama nasıl açılacağımı bilmiyordum. zmanla sohbet koyulaştı ve ben ona çok sexy oldugunu söledim. oda beni çok erkeksi buldunu söldi. ben bu arda 1.88 boyunda esmer tenli ve biraz geniş omuzlu ve hafif yapılıyım kendi çabalarımla bi vucut yaptım kendime. herneyse . 

   beni çok erkeksi bulduğunu söledi ve bakışları baygınlaşmaya başladı ben daha da heyecanladım. az görüştüğm bi arkadaşımdı ama onu gördüğümde 

   üzerine atlamamk için kendimi zor tutardım. sonra o bana poz vermeye başladı bende göğüslerinin güzel olduğunu söyledim. gözleri maviydi çok 

   güzldi. ben artık dayanamdım ve seninle sevişmek istiyorum dedim. oda bunu istediğini söledi. iş yerinin adresini verdim ve 1 saate kalmaz yanıma geldi. hava çok sıcaktı. yanıma geldiğinde kmse içeri girmesin diye kapıyı kitledim dudaklarına okdar bi güzel parlatıcı sürmüş ki anlatamm. up uzun boyu vvardı bacakları çok uzundur... ilkn oturduk o sıcak oldugu içn bi peçete çıkardı ve belini sildi peçeteyle bende ona sarıldım yardımcı oldum dudağına yapıştım artık okadar bi ustalıkla öpüyorduki biraz öpüştük ve onu yağa kaldırdım. üstlüğünü çıkardım boynundan başladım yalamaya. hiç tepki vermiyordu. o bu işlerin ustasıydı ve sanki beni eğitiyordu. sdce onunla oynamamı izliyordu... 

   sütyenini çıkarttım ve tabiki benim ki de dimdik oldu... onu yaladım resmen sanki yiyordummm okadar bi gzel vucudu vardıki. oda benim üstlğünü çıkarttı ben o arada amina eğildim başladım yalamay beni tuttu yukarı çekti ve pantolonumu çıkartıp başladı bnmkini ağzına 

   almaya ohhhhhhhhhhhhhhh ohhhhh ohhhhh diyordum okadar güzel emiyorduki o an ona aşık oldum. hadi kadınım hadi dedikçe o dahada emiyordu.... geliyorum dedim oda bana gelllll diye seslend ve ağzına patladımmmm hep emiyordu hem ben boşalıyordum hemde göğüslerini sıkıyordum.... ayğa kalktı ve başladık tekrar öpüşmeye... arkasını döndürdüm çamaşırını tamamemn indrdim ve aletimle kalçalrını dolaşıyordum. arkadan hiç denememiş bende buna saygı gösterdim tabi istemiyordu. birbirimize sokulmuştuk iyice beni tekrar yalamak istedi bende tabi verdim ağzına tekrar emiyordu bu kez hepsini ağzına aldı kalçamdan kendine çekti ve aahhhhhhhh ahhhhh ahhhhh işte bu bebeğim yala beni hadiiii kudurt beni hadiii hadiiii azgın orospum benim diye onu ateşliyordum çok hoşuna gitmiş ve iknci defa patladım ağzına... ayağa kalktı öle bir hamle yaptı ki şaştım kaldım 

   tek ayağını kaldırdı ve benim aletimi tutp içine soktu offff dedim ya böle bi ateş olamaz. bacakları okadar uzundu ki tam yerleştik birbirimize gözlerime bakıyordu ve hafif hafif git gel yapmaya başladık... ben bi yanda da kalçalarını eziyordum evt artık 

   vakti geldi artık hızladın hadi kadınım hadi hadi diyordum ve hızlandııı okadr bi şehvetli bakıyorduki suratına boşalmak istedim ama tam o sırada derin bir sarsılmayla sex kadınım boşalmıştı ama durmadı ve benide boşalttı okdar bi zevke geldim ki resmen bağırdımmmmmmmmm 

   ohhhhhhhhhhhhhhmmmmmmmmmm...... evettttt işte bu dedimmmm... çok güzel bi an yaşadk onla...giyindk artık gtme vakti gelmişti o gidicekti biraz dinlendi tam gidiyo tuttum belinden tekrar çektim ve biraz daha seviştk 10 dk kadar giyink bi halde son bir hediye vericeni söldi bana ve eğilip aletimi ağzına aldı ve gırtlağına kadar sokmaya başladıııııı ohhhhh ohhhhh ohhh diyor hemde emiyorduuuu ve okadar bi 

   emdiki beniii kıpkırmızı oldu aletim sonunda patladım bir yanardağ gibi... onu sevdi okşadı son bir öpüçük verdi bana ve gtti...

7 yorum:

  1. Merhaba kaliteli, seviyeli sohbet için olgun karakterli hanımlar arayabilir 0545 697 63 00 kelimelerime güveniyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ewli çiftler arayın eşli sikişelim 05412502963

      Sil
    2. ewli çiftler arayın 05011502963

      Sil
  2. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  3. 0543 282 86 18 MERHABA BEN IST PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI Bİ OKADAR ZEVKLİ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GUVENILIR DOST SIRDAS PATNER ARAYAN SEKSİN TÜM GÜZELİKLERİNİ YASAMAYI İSTEYEN EŞİNİLE MUHTEŞEM Bİ GRUP SEKS YASAMAK İSTEYEN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 90 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN TÜRBANLİ ŞİŞMAN BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYN TNSLM SEKS UZMANIZI KORAY NOT 19 CM VE KALIN 0543 282 86 18 GERCEK SEKSİ ARYAN CİDİ OLAN ARASINNOT BOSALMA SUREM 45 DAKİKADIR

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  5. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil